Zakupy

Kupione okazyjnie ( na allegro) książki Yrsy Sigurdardottir „Trzeci znak” i „Weź moją duszę”.

A to składana dłuższy czas trylogia Jo Nesbo „Czerwone gardło”, „Trzeci klucz” i „Pentagram”. Nie moglam dokupić pierwszej części, ale wydawnictwo czytało w moich myślach i pojawił się dodruk.

12 responses to “Zakupy

  1. Nie znam żadnej z tych książek 😦

  2. Czyli wakacje pod znakiem skandynawskich kryminałów 🙂

  3. Dokładnie – kryminały skandynawskie górą. Jak do tej pory nie zawiodłam się na nich.
    Y.Sigurdardottir również nie znam, ale polecona przez Mary, a J.Nesbo czytałam „Pierwszy śnieg” i był świetny.

  4. z chęcią przeczytałabym każdą z nich 🙂 czekam na recenzje 🙂

  5. widzę wakacyjne szaleństwo – zakupy nad zakupami. :p
    miłego czytania!

  6. Imantra -Tak, zaopatrzenie książkowe na wakacje wzrasta, żeby tylko zdążyć to wszystko przeczytać.
    Edith – Ale jak się uda – to recenzje oczywiście będą.
    Pozdrawiam.

  7. Fantastyczne okładki mają te książki. 😉 Jej, jak ja dawno żadnych nie kupowałam. Poczekam na Twoje recenzje tych książek, bo takie tytuły mają intrygujące. Może przeczytam. 😉

  8. Mary (2lewastrona)

    suuuuuuuuuper :))

  9. Paddington – ja również ostatnio nic nie kupowałam, ale udało mi się trochę taniej je zdobyć. Jak tylko przeczytam, to napiszę swoje odczucia „polekturowe”.
    Mary – 🙂

  10. też chętnie przeczytałabym tego Jo Nesbo, ale podobno właśnie kolejność jest ważna. Pozdrawiam.

  11. Ja też mam zamiar niedługo zrobić książkowe zakupy 🙂 Gorzej z miejscem na pólkach :/

    Bardzo zaintrygował mnie ostatnio tytuł jednej książki. To Sztywniak : osobliwe życie nieboszczyków” autorstwa Mary Roach. Właśnie wybieram się do biblioteki żeby odebrać moje zamówienie. Zobaczymy czy treść książki okaże się równie interesująca jak tytuł 🙂

    Pozdrawiam

  12. U mnie problem z miejscem lokowania książek – podobny 🙂

Skomentuj

