„Art Nouveau lady”

Trochę wolniej schodzi mi z czytaniem (chociaż „Gone” już kończę), bo trochę wzięłam się za haftowanie czegoś większego, a nie tylko ciągle zakładki do książek. Jeszcze nieskończona, ale już trochę widać, dlatego pokazuję nad czym spędzam wieczory – „Art Nouveau lady” (ostatnie to zdjęcie jak powinno być(i mam nadzieję, że będzie) po skończeniu obrazu):

11 responses to “„Art Nouveau lady”

  1. Coś przepięknego!!

  2. Też bardzo mi się spodobał ten wzór, ale dużo dłubania (takich detali), cieszę się jednak, że ładnie wychodzi.
    Pozdrawiam i dziękuję 🙂

  3. Mary (2lewastrona)

    o wow… podziwiam i gratuluję cierpliwości, ja bym nawet nosa nie wyhaftowała bo by mnie szlag trafił 😀

  4. Piękny wzór, czaruje.

    I jakbyś kiedyś robiła zakładkę i nie miała później co z nią zrobić… to u mnie uśmiech w jej kierunku zawsze znajdziesz. 😉

  5. Wszystkim serdecznie dziękuję.
    Mary – Faktycznie najwięcej to do tej roboty potrzeba cierpliwości, sama nie wiem skąd ją biorę.
    Imantra – Bardzo chętnie w wolnej chwili chętnie zrobię dla Ciebie zakładkę 🙂

  6. Ojej, wielki banan szybko by nie zszedł z mojej twarzy. 🙂 🙂 byłoby cudownie. 🙂

  7. Nie ma sprawy 🙂

  8. Śliczna 🙂

    Pozdrawiam gorąco!

Skomentuj

