Zakładka

Udało mi się zrobić nową zakładkę do książki. Tradycyjnie – tylko zakładkę, bo – tradycyjnie na coś większego na razie brakuje czasu.

12 responses to “Zakładka

  1. Bardzo ładna ;-)) Oj, zazdroszczę zdolności

  2. Dziękuję. Trochę za mocno na górze gilotyną przyciachałam 🙂

  3. Piękna! Zazdroszczę umiejętności, ale wiem, że sama nie miałabym cierpliwości.

  4. Śliczna, ja sama planowałam zrobić coś takiego, ale znając moje umiejętności do niszczenie różnych rzeczy w różnych fazach wykonania postanowiłam jednak zrezygnować 😉 Zresztą mój talent to tego typu cudów jest bardzo ograniczony, więc tym bardziej zazdroszczę umiejętności 🙂

  5. Zakładka jest prześłiczna, sama bym taką sobie zrobiła. Skąd wzór można wytrzasnąć?

  6. Tę zrobiłam według wzoru z książki całej poświęconej zakładkom. Mogłabym ten wzór zeskanować i przesłać Ci mailem, ale nie wiem, czy będzie dość wyraźnie. Możemy spróbować.

  7. Piękna zakładka. Niby haftu nie za dużo, a jaka urocza! 🙂

  8. jak najbardziej za 🙂
    i namiary na książkę też bym prosiła….. u mnie z zakłądkami kulawo 😦

  9. adzia1313 – dziękuję

    Kasiek – książkę kupiłam w sklepie internetowym needle&art, ale przed chwilą sprawdzałam i nie ma, kupowałam rok temu, jej tytuł „Hold that thought. Bookmarks.” Sandy Orton. Może gdzieś znajdziesz. A wzór Ci zeskanuję i prześlę.

  10. Podaj maila. 🙂

  11. kasiam203@interia.pl
    to ja 😀
    to na zwykłej kanwie? nie takiej usztywnianej?

Skomentuj

