Zakupy

Zakupy naprawdę tanie, bo są to wyniki kilku promocji w Merlinie i Matrasie.

1. W.Ferguson „Szczęście TM”
2. S.MacDonald „Muzyka fal”
3. E.B.Donald „Bicz z piasku”
4. K.Fforde „Dom Flory”
5.S.Fitzek „Makabryczna gra”
6. S.Fitzek „Terapia”
7. E.Cherezińska „Ja jestem Halderd” (na razie część druga, bo pierwszej nie było, ale dowiozą)

9 responses to “Zakupy

  1. Piękny stosik :). Zastanawiałam się nad kupnem „Makabrycznej gry” i „Terapii” i w dalszym ciągu nie wiem niestety czy warto ;).

  2. Madit, czytałam wiele dobrych opinii, to myślę, że tak.
    Dziękuję – vampire_slayer.

  3. Aj, zrobiłam identyczne zakupy na merlin.pl
    Zaintrygowała mnie pozycja – „Szczęście TM” i chyba też się skuszę 🙂

  4. Mary (2lewastrona)

    haaa. też masz Fitzek’a :)))

  5. A tak, okazja na merlinie była super. Jeszcze okazało się, że mogę odbierać w kiosku ruchu i wtedy przesyłka połowę tańsza od pocztowej. No to się nie zastanawiałam 🙂

  6. Ile książek! A ja w tym miesiącu nic nie kupiłam jeszcze ;/
    Miłego czytania!

  7. Też mam Fitzek’a i chodzę i się chwale wszędzie tym. Tutaj też.:D Oooo i widzę, że Cherezińską masz! Ale dużo metrów dobrego czytania.:D

  8. To prawda, trochę się nazbierało… Cherezińską kupiłam zachęcona Twoimi opisami. Mam też już pierwszą część. Pozdrawiam.

Skomentuj

