„Kiedy zegar wybije dziesiątą” Agnieszka Błotnicka

„Kiedy zegar wybije dziesiątą” – powieść dla młodzieży z kryminalnym wątkiem, idealna na wakacje. Akcja umiejscowiona jest w Kazimierzu, dwaj chłopcy Janek i Kuba przez przypadek wpadają na trop groźnych przestępców i prowadzą własne śledztwo. Rozszyfrowują zagadki, śledzą podejrzanych, wybierają w nocy na cmentarz – po kryjomu przez rodzicami oczywiście…

Powieść napisana ładnym językiem, którego w dzisiejszej rzeczywistości coraz mniej.

Polecam młodym ludziom, zwłaszcza teraz, gdy zbliżają się wakacje.

Moja ocena 5/6

8 responses to “„Kiedy zegar wybije dziesiątą” Agnieszka Błotnicka

  1. Czytałam o niej u Kalio, teraz Twoja pozytywna ocena. Jeśli uda mi się ją dostać to przeczytam, na pewno :). A co mi tam!

  2. Raczej nie mój typ książek, ale w wakacje może przeczytam, bo panie bibliotekarki już nie wiedzą co mi dawać. Mnie zastanawia tylko jedno- jak Pani na to wszystko znajduje czas?

  3. A może kiedyś się skuszę 🙂
    Skoro warto 🙂

  4. Lekka i przyjemna powieść – polecam.

    Witam Cię Nikola – no właśnie dla Ciebie muszę coś innego znaleźć. A czas muszę kraść, bo go nie mam niestety… Pozdrawiam.

  5. Ja teraz też czytam czytadło dla młodzieży. Wykreślone imię 😉 i muszę przyznać, że wciąga bardziej niż niejedno czytadło „dla dorosłych”.

  6. Książki dla młodzieży bywają naprawdę fajne, a tej nie znam, jak ciekawa to też chętnie przeczytam.

  7. Jak skończę czytać, to na bank opiszę książkę na blogu, bo bardzo horrorowa. 🙂

    Czy mi się wydaje, czy zaimportowałaś na swojego bloga kilka blogów z moich zakładek? 😉
    Pozdr

  8. Wypatrzyłam u Ciebie Buffy.
    Pozdrawiam i czekam na opinię o książce. 🙂

Skomentuj

