Zakupy

Najnowsze zakupy:

1. Cassandra Clare „Miasto kości”
2. Jo Nesbo „Pentagram”
3. Monika Feth „Zbieracz truskawek”
4. Susan Hill „Zagubieni w mroku dusz”
5. Susan Hill „Zaklęci w mroku”

Kolejka książek do czytania wydłuża się…

10 responses to “Zakupy

  1. „Zbieracz truskawek” jest świetny – reszty niestety nie znam 😦

  2. Właśnie po Twojej recenzji do zakupów dołożyłam „Zbieracza truskawek”.

  3. Kilka pozycji bardzo chętnie bym zabrała 😉

  4. Miasto kości bardzo przyjemne 🙂
    Zbieracza zaś kradnę!

  5. Mary (2lewastrona)

    ooo Susan Hill znalazłaś :))

  6. Oczywiście… 🙂

  7. Zbieracz truskawek kupiony jakiś czas temu dzięki temu postowi 🙂 Póki co czeka na półce aż skończę „Krwiopijców” Moore’a i „Ulicę tysiąca kwiatów” Gail Tsukiyamy 🙂

    Pozdrawiam!

  8. Ja też jeszcze nie czytałam, bo ciągle coś innego mi wpada do rąk. Ciekawa jestem „Ulicy tysiąca kwiatów” – widziałam ją w księgarni, ma bardzo ładną okładkę, jeśli Ci się spodoba, to kupię. 🙂

    • Powiem szczerze, że moim zdaniem warto. Bardzo podoba mi się sposób jakim jest napisana. Moim zdaniem, niestety, jest kilka niedociągnięć w tłumaczeniu 😦 Niektóre japońskie sformułowania mogłyby być przetłumaczone. Dla mnie to nie był problem, bo uczyłam się kiedyś trochę japońskiego. Dla nieznających języka może to być jednak trochę zaskakujące. Co prawda czytelnik orientuje się później z kontekstu co oznacza dane słowo. Pierwsze wrażenie może być jednak podobne do „co to znaczy? o co chodzi?”

Skomentuj

