„Zamek z piasku, który runął”

„Zamek z piasku, który runął” to ostatnia sfilmowana powieść S.Larssona. Podobnie jak w częściach poprzednich film pomija wiele szczegółów, ale jest to konieczne, gdyż powieści te są przecież sporych rozmiarów. Całkiem nieźle jednak radzi sobie ze streszczeniem historii życia Lisbeth, która wcale nie traci na ciekawości. Wszystkie trzy części filmu, podobnie jak książki, bardzo mi się podobają. Noomi Rapace w roli Lisbeth, tradycyjnie świetna. Polecam film wszystkim wielbicielom trylogii Larssona.

Chcę również dodać, że naprawdę warto najpierw przeczytać książki, zanim obejrzy się wersję filmową.

Oena całej trylogii filmowej 6/6

11 responses to “„Zamek z piasku, który runął”

  1. Mary (2lewastrona)

    juz ogladalas????

  2. Wczoraj, świetny.

  3. Muszę to przeczytać!

    • Naprawdę coś niesamowitego. Pamiętam, że gdy czytałam – to do późna w nocy i rano wstawałam wcześnie, żeby czytać dalej. Nie mogłam przestać.

  4. Mary (2lewastrona)

    tez juz mam wszystkie czesci, wiec niebawem obejrze i sie podziele wrazeniami. najpewniej w dlugi weekend. 🙂

  5. Mary (2lewastrona)

    juz mam wszystkie czesci, wiec niebawem obejrze i sie podziele wrazeniami. najpewniej w dlugi weekend. 🙂

  6. Obejrzyj. Ja już tęsknię za Lisbeth i pewnie będę wracać do książek i filmu. Na weekend mam niestety dużo pracy, ale w sobotę wieczorem też chcę coś obejrzeć, m.in. „Elegię”.

  7. Mary (2lewastrona)

    Elegię oglądałam. Podobał mi się…

  8. Właśnie u Ciebie czytałam o tym filmie i spodobało mi się streszczenie.

Skomentuj

