W poczekalni…

W poczekalni książki, które przyniosłam z biblioteki i pożyczyłam od znajomych. Ciekawe, kiedy je przeczytam….

Na liście:

1. J.Karon „W moim Mitford”
2. M.Mehran „Zupa z granatów”
3. M.Albom „Jeszcze jeden dzień”
4.B.Kosmowska „Gobelin”
5. J. Picoult „Dziewiętnaście minut”
6. E.Waugh „Zmierzch i upadek”
7. A.Bielanin „Moja żona wiedźma”
8. W.S.Maugham „Malowany welon”
9. L.See „Kwiat Śniegu i sekretny wachlarz”
10. K.Reichs „Nagie kości”
11. J.Deaver „Przydrożne krzyże”

2 responses to “W poczekalni…

  1. „Kwiat śniegu…” – piękna książka 🙂
    Reichs ma jniektóre książki super, inne trochę nudne, tej akurat nie czytałam, czekam na wrażenia 🙂
    Picoult – ja nadal nic nie przeczytałam…;p
    Pozdrawiam!

  2. Wiem właśnie – odnoście Reichs – masz rację, bo nawet kupiłam kiedyś dwie i jedna była nudnawa, ale stała na półce w bibliotece, to wzięłam. Sprawdzimy.

Skomentuj

