Zakupy

Korzystając z różnych promocji z okazji „Dni książki” kupiłam kilka pozycji, na trzy czekam jeszcze, bo zamówiłam je w księgarni internetowej.

Są to:

„Bez mojej zgody” – Jodi Picoult
„Tysiąc dni w Toskanii” – Marlena de Blasi
„Wyspa wypacykowanej kapłanki miłości” – Christopher Moore
„Pierwszy śnieg” – Jo Nesbo
 „Trzeci klucz” – Jo Nesbo
„Hakawati. Mistrz opowieści” – Rabith Alameddine

5 responses to “Zakupy

  1. (Mary) 2lewastrona

    🙂
    gratuluje i zycze miłej lektury.
    ja ostatnio w Taniej Ksiazce jakos tak miętoliłam Nesbo ale w końcu nie wzielam bo stwierdzilam ze nie mam miejsca w domu ;)))))))))

  2. Dziękuję. Ja też mam problem z pomieszczeniem książek, zaczynam już układać je jedna na drugiej…:)

  3. „Hakawati” – najpierw wszystkim zazdrościłam tej książki, a gdy juz ją mam, to nie mogę się zabrać za czytanie. I gdzie tu logika?

  4. Ja również bardzo często kupuję książki, bo czuję, że muszę mieć tę czy inną swoją, własną. A potem również często zdarza się, że stoi dość długo na półce i czeka. W końcu jednak nadchodzi taki czas, że wszystkie je przeczytam – te oczekujące… Niestety niekiedy to trwa dość długo, ale i tak kupuję kolejne. Mogę zadać to samo pytanie – gdzie tu logika?

  5. Logiki brak, ale to krzepiące, że w jej braku nie jestem sama 🙂

Skomentuj

