„Martwy aż do zmroku” Charlaine Harris

Po „Martwego aż do zmroku” sięgnęłam z ciekawości. Wiele teraz pojawia się książek tego typu. Sama nie wiem jak ją ocenić. Nie jest to absolutnie wybitna literatura, mam wrażenie, że autorka pisze, co jej na myśl przyjdzie, ale spokojnie nadaje się na „wieczorne czytanie”.

Historia głównej bohaterki Sookie Stackhouse wciąga i jest się ciekawym, co dalej się wydarzy. Na szczęście nie ma w niej rozwlekłych opisów powłóczystych spojrzeń, błyszczących mięśni itp. jak w „Zmierzchu” S.Meyer. Na pewno nie jest też zabawna. Ale podobała mi się. Mała miejscowość, bar, cmentarz, wiejskie domy – taki klimat amerykańskiego sennego miasteczka, w którym pewnego dnia pojawiają się wampiry.

Moja ocena 3,5/6

4 responses to “„Martwy aż do zmroku” Charlaine Harris

  1. Książki nie czytałam. Oglądałam za to serial. Powiem szczerze, że chwilami był wkurzający – scena w której Bill wyskakuje z grobu i cały „utytłany” w ziemi zaczyna uprawiać dziki seks z Sookie…przegięcie. Chyba własnie przez serial nie sięgnęłam po książki z tej serii.

  2. Ja też darowałam sobie dalsze części. Często zdarza się się, że pomysł ok, ale w praktyce – porażka niestety. W książce jest podobnie jak w filmie, czyli trochę „prymitywnie”.

Skomentuj

