„Nocna zamieć” Johan Theorin

Pisząc o książce „Wampiraci” przypomniała mi się zupełnie inna książka, w której akcja dzieje się w pobliżu latarń morskich. A czytałam ją całkiem niedawno. Jest to „Nocna zamieć”.

Joakim i Katrine Westinowie wraz z dziećmi opuszczają Sztokholm. Ich nowym domem jest Aludden, duży, tajemniczy dom nad brzegiem Morza Bałtyckiego, dom zbudowany z drewna wyrzuconego przez morze, stojący w otoczeniu dwóch latarni na Olandii. Legendy głoszą, dom ten wciąż nawiedzają dusze tych, którzy umarli w Aludden.

Pewnego dnia ma miejsce tragiczny wypadek, który jak potem się okazuje nie był wypadkiem. Ciągle pojawiają się nowe wątki, bardzo ciekawa jest postać policjantki, która rozpoczyna pracę w tej niewielkiej miejscowości i również snuje pewne podejrzenia przy okazji prowadzenia innego śledztwa…

Książka jest wspaniała, czyta się ją cudownie, ale starałam się późnym wieczorem do niej już nie zaglądać, nie jest to horror, jednak opisywana historia wywoływała we mnie chwile strachu…

Moja ocena 6/6

3 responses to “„Nocna zamieć” Johan Theorin

  1. kurcze wszystkim sie to podoba. cieszę sie ze ją mam :)))

  2. A ja jeszcze nie mam 😦 I bardzo nad tym ubolewam! Ale poluję na nią na allegro 🙂

  3. Warto upolować, bo naprawdę jest świetna.

Skomentuj

