Wallander

W niedzielę na „Ale Kino” obejrzeć można było powtórkę trzech odcinków 1. sezonu serialu o komisarzu Wallanderze. Przez kolejne 3 niedziele będą emitowane nowe odcinki – sezon drugi: „Morderca bez twarzy”, „Mężczyzna, który się uśmiechał” i „Piąta kobieta”.

Filmy te to wersja angielska, bo wcześniej „Ale Kino” emitowało wersję szwedzką.
I nie wiem dlaczego tego Walladera poniżej lubię troszkę bardziej…..

Ale ogólnie filmy bardzo mi się podobają. Nie mają nic wspólnego z produkcjami hollywoodzkimi filmów kryminalnych i być może to właśnie jest ich atutem. Czytałam jednak wiele krytycznych opinii, że są to filmy powolne, bez akcji itp. Tych opinii nie podzielam.

Henninga Mankella uwielbiam czytać, mam wszystkie powieści o komisarzu Wallanderze i czekam na kolejną, zatytułowaną”Niespokojny człowiek”- podobno jest już w przygotowaniu.

Poniżej zwiastun angielskiego „Wallandera.

3 responses to “Wallander

  1. obejrzałbym sobie te seriale.. Nie wiedziałem, że są. Własnie słucham w formie audiobooka Mężczyznę bez twarzy. Świetny kryminał

  2. tez wolałam wersje szwedzką
    Wallandera szwedzkiego
    Ola Rapace w roli Stefana (BOSKI!!!!) i w ogóle. Klimat zupełnie inny, niz w tej brytyjskiej wersji.

Skomentuj

